piątek, 26 sierpnia 2016

MAC / szminka Honeylove

Tak jak połowa świata mam ostatnio obsesję na punkcie nudnych ust, im bardziej cielisto i im większe usta tym lepiej,  +10 do oryginalności. Nie wiem nawet kiedy moja kolekcja nudnych szminek i konturówek znacznie przerosła zbiór tych bardziej kolorowych produktów do ust a ja jeszcze nic nie zdążyłam tu pokazać! Dlatego pora to zmienić i dzisiaj chciałam przedstawić Honeylove, szminkę MAC o matowym wykończeniu (86zł/3g).





Honeylove to dobrze napigmentowany beżowy nude z nutą brzoskwiniowego łososia i odrobiną różu, na moich ustach wybiją też lekki brąz. W porównaniu do Velvet Teddy, Honeylove jest jaśniejsza, bardziej karmelowa. Te dwa kolory będa idealne dla miłośniczek ust Kylie ;)



Nigdy nie ukrywałam, że uwielbiam matowe wykończenia MAC, są długotrwałe na moich ustach i nigdy ich nie przesuszają. Aplikując Honeylove bardzo rzadko nanoszę potem poprawki, zawsze używam konturówki i nawet kiedy kolor już się zjada to jest to w miarę równomierne i estetyczne.
Honeylove v Velvet Teddy


Co sądzicie o nude lips? Po jakie kolory najczęściej sięgacie?

29 komentarzy:

  1. Wygladasz cudownie! Ja mam jedna nude szminke z Mac- Faux Satin i na lato bardzo ją lubie, chociaż czasem wydaje mi się zbyt jasna. Twoja szminki super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie wygooglowalam Faux Satin, jest sliczna! Ale mam wrazenie, ze u mnie na ustach bylaby niewidoczna.

      Usuń
  2. ja wolę Cię w różowych odcieniach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie ten trend nie przemawia. Każdy nosi teraz nude, nie ma znaczenia, czy mu to pasuje, czy nie. Tobie akurat pasuje, ale ja na przykład w takich ustach wyglądam jak ciężko chora, dlatego mam jeden błyszczyk w takim bardziej brązowym kolorze, który kupiłam w ciemno online ze 2 lata temu (były tylko swatche w necie i wydawało mi się, że jest inny), ale więcej takich kolorów nie kupię, bo to nie jest to, co mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest nude i nude ;) tez przymierzalam kolory w ktorych wygladalam jak chory wyplosz ale mam to szczescie, ze wiekszosc kolorow mi pasuje. A nudziaki uwielbiam za to, ze moge wszedzie je nosic :)

      Usuń
  4. Właśnie ją wczoraj oglądałam i wiem jedno: chcę! Pięknie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że Ty w każdej szmince wyglądasz cudownie od róży, czerwieni i fuksji po pomadki nude. Mnie jednak w takich jasnych odcieniach nie jest dobrze

    OdpowiedzUsuń
  6. Velvet Teddy wydaje się bardziej odpowiednia dla mojego koloru skóry. Co nie zmienia faktu, że Tobie w HoneyLove do twarzy. Zresztą w każdym odcieniu Ci dobrze - zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na wishliście mam Velvet Teddy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super, to niesamowite, że we wszystkim Ci ładnie :) Czy nie pokusiłabyś się może jakoś niedługo o update toaletki? :) Zżera mnie ciekawość i chciałabym móc się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie pomyślałam o tym wcześniej bo teraz mieszkam na dwa domy i będzie ciężko wszystko poskładać do zdjęcia.

      Usuń
  9. Nie lubię odcieni nude, nie czuję się w nich dobrze. na Tobie wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy tak wyrazistym spojrzeniu chyba każdy nude będzie wyglądał dobrze (chociaż ja wolę te z domieszką różu). Z moją rozmemłaną urodą jest już gorzej :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci w tym kolorze ;) ale ja nie wiem jakbym sie w nim czuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny odcień:) chociaż ja jakiś czas temu zauważyłam, że nude jest nie do końca dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentuje się pięknie, szkoda, że w moim MAC jest cały czas wyprzedana :(

    OdpowiedzUsuń
  14. boska ♥ jeszcz się jej nie "dorobiłam" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałaś kiedyś styczność ze sklepem ekobieca.pl? Potrzebuję info czy warto coś tam zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam szminki w kolorze nude :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie odcienie nude :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super Ci w tym kolorze! Idealny dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny odcień szminki, bardzo twarzowy 🙂 mogę wiedzieć jakiej konturówki użyłaś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...