wtorek, 10 lutego 2015

Shiseido Ibuki / zestaw startowy

Nie da się ukryć, że rzadko goszczę produkty pielęgnacyjne do twarzy na blogu. O wiele bardziej preferuję prezentacje kolorówki bo efekty są już, teraz a do tego są namacalne - no, widoczne na zdjęciach a ja jestem niecierpliwa, wszystko chciałabym mieć od razu. Na zestaw startowy z produktami z linii Ibuki z Shiseido miałam ochotę jak tylko dowiedziałam się, że wyszedł na rynek a jak na złość, przez długi czas nie mogłam go nigdzie dostać. W końcu udało mi się go dorwać w sierpniu i kilka tygodni potem zaczęłam go używać. 


Kolekcja Ibuki przeznaczona jest dla młodych kobiet w przedziale wiekowym 25-30 lat i jest odpowiedzią na trzy podstawowe potrzeby naszej skóry: nawilżenie, korekcja niedoskonałości i ochrona przed zmieniającymi się czynnikami zewnętrznymi. Co prawda do ćwierćwiecza brakuje mi jeszcze, prawie, dwóch lat ale nieustannie dbam o moją cerę, wolę zapobiegać niż leczyć i w sumie jedyne na czym na razie bardzo mi zależy to idealne nawilżenie. Moja skóra twarzy nie sprawia mi większych problemów, czasami pojawią się drobne niedoskonałości ale wtedy to tylko i wyłącznie zasługa mojego lenistwa.



Zestaw startowy Ibuki Shiseido to trzy 30ml miniatury Gentle Cleanser, Softening Concentrate i Refining Moisturizer. Cały zestaw kosztuje ok. 130zł ale jak na złość, znowu nigdzie nie mogę go dostać. 


Ibuki Gentle Cleanser to delikatna, bardzo kremowa pianka do oczyszczania twarzy. Pozostawia skórę odświeżoną i bardzo gładką i przyjemną w dotyku. Pianka świetnie się pieni a do tego potrzebuje bardzo małej ilości produktu. Skóra jest oczyszczona bez uczucia ściągnięcia czy wysuszenia, a Gentle Cleanser ani razu mnie nie podrażnił. Wspaniały produkt wart uwagi.


Ibuki Softening Concentrate to zmiękczający tonik do skóry twarzy. Ma jedwabistą, odrobinę żelową konystencję -  podobnie jak tonik z Clarins nakładam go na twarz rękoma. Błyskawicznie się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości, idealnie przygotowuję cerę na na dalsze zabiegi pielęgnacyjne. 


Ibuki Refining Moisturiser to atłasowy produkt nawilżający i ostatni etap pielęgnacji z tą linią Shiseido. Mimo swojej lekkiej konsystencji pozostawia cerę ukojoną, dobrze nawilżoną i bardzo miękką. Szybko się wchłannia i jest dobrą bazą pod makijaż. 


Trio z zestawu startowego Shiseido Ibuki okazało się być świetnymi produktami do mojej cery. Koloryt skóry znacznie się poprawił a cera została jedwabiście miękka i gładka. O ile jestem fanką aptecznej pielęgnacji o tyle będę dumała nad zakupem pełnowymiarowych produktów z linii tej marki. Całość okala przyjemny dla nosa owocowo kwiatowy zapach, ani trochę nie żałuję zakupu tego zestawu -jeżeli gdzieś go dostrzeżecie warto się nim zainteresować :-) 

30 komentarzy:

  1. Shiseido pierwszy o nim słyszę:) Ciekawa jestem jego:) Obserwuje ♥

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa takie zestawy w zapasie, upolowane przez Mamę w Pl, faktycznie bardzo ciężko je dostać. Jeszcze jednak nie zaczęłam używać, bo pielęgnacyjnych zapasów miałam za dużo, jednak po kremach, które teraz używam jest właśnie kolej na Ibuki, jestem bardzo ciekawa rezultatów:)
    A powiedz Kochana, na ile Ci ten zestaw starczył? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie upolowane dokładnie? :P

      Usuń
    2. Wiesz, ciężko mi powiedzieć dokładnie bo zdarzały mi się małe skoki w bok ale w sumie to jakoś około półtora miesiąca używania raz dziennie.

      Usuń
  3. Ta pianka oczyszczająca bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wiele dobrego o tej serii, chętnie wypróbowałabym, ale na chwilę obecną zestaw jest poza moim zasięgiem finansowym :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kolorówkę tej firmy i z chęcią poznam pielęgnacje. Ciekawe czy w PL ten zestaw jest dostępny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi to interesująco, muszę rozejrzeć się za takim zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam styczności z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tą serię i lotion do twarzy uwielbiam;)
    No i te miniatury widziałam też w korzystnej cenie na Merlin, ja tam kupiłam zestaw 75 ml lotionu do twarzy + miniatury toniku i pianki oczyszczającej.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię Shiseido, jednak pielęgnacja z linii Ibuki nie posłużyła mi... zdecydowanie wolę tę dla starszej cery :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam do tej pory nic z tej marki, może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się czaję na krem z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale kiedyś je poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się z tą serią polubiłam, choć jestem jednak sporo starsza miż przedział wiekowy nakazuje ;)
    Gentle Cleanser idealnie współpracuje ze szczotkami sonicznymi, a koncentrat był świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam ale zaciekawił mnie tonik.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że za tę cenę chętnie bym wypróbowała ten zestaw, pogmeram, może się gdzieś znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nic nie miałam, może za jakiś czas wypróbuję :) Dopiero co 21 lat skończylam, ale też wolę zapobiegać :) Słyszałam dużo dobrych opinni o Ibuki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i lubie:-) nawet ostatnio widzialam gdzies ten zestaw:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny ten zestaw :):)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie używałam :) Bardzo estetyczne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta seria,ja bardzo lubię emulsje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu gdzie kupiłaś ten zestaw? Masz je jeszcze u siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kupiłam na stronie House of Fraser, ale już nie ma. Stacjonarnie mam w pobliżu jedno stoisko Shiseido ale nigdy nie mieli :/ pewnie za tydzień znowu będę w Tralee to zapytam jeszcze raz, chciałabyś ten zestaw?

      Usuń
  22. Lubię tę serię. Pianka oczyszczająca jest rewelacyjna i bardzo wydajna. Tonik lubię za działanie łagodzące i przyjemną żelową konsystencję (też nakładam rękami). Emulsja fajnie nawilża. Wszystkie mają bardzo przyjemny zapach. Widziałam ostatnio te zestawy w Douglasie ze zniżką za jakieś 100 zł z kawałkiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...