środa, 26 listopada 2014

Listopadowy Chic Treat Club

Przez kilka dni narobiłam sobie ogromnych blogowych zaległości, nie tylko u siebie bo również na blogach, które obserwuję. Deszczowa, ponura pogoda wyssała ze mnie wszystkie siły. Korzystając z dzisiejszego słońca i tego, że wczoraj dostałam świeże listopadowe pudełko Chic Treat Club szybko przybiegłam do mojej małej Oddiette, żeby pokazać co znalazłam w środku. 

W tym miesiącu ekipa Chic Treat Club nawiązała współpracę z The Cosmetic Outlet żeby zaopatrzyć mnie w produkty, które mogą mi się przydać podczas nadchodzącego sezonu na świąteczne imprezy. W pudełku znalazłam cztery pełnowymiarowe produkty i jedną miniaturę. Z oceną wstrzymam się do końca prezentacji, ale sama nie wiem co myśleć o zawartości pudła.


Kiss Gel Fantasy Nails mają to co lubię, czyli dużo błyskotek. Co prawda rzadko sięgam po sztuczne paznokcie ale tym dam szansę, tym bardziej, że mam dobre wspomniania z pazurami typu press on. To pełnowymiarowy produkt wart 7.99 euro.


Academie Bronz' Express zostało przeze mnie dobrze przyjęte. Lubię samoopalacze, lubię siebie kiedy jestem trochę przybrązowiona. Odrobinę obawiam się wydajności tej 50ml miniatury ale jestem dobrej myśli, chyba aż taka duża to nie jestem ;-) pełnowymiarowy produkt ma 100ml i kosztuje 19.99 euro, koszt mojej miniatury to ok.9.90 euro. 


Lakier do paznokci w kolorze purple paradise z W7 bardzo by mnie ucieszył gdyby nie fakt, że wydaje się być bardziej rzadkim i słabiej napigmentowanym odpowiednikiem Sexy Divide z Essie. Raczej nie zagości u mnie zbyt długo. Wartość tego lakieru to 2.99 euro.


Fuschia Loose Eye Dust w odcieniu Galaxy to grafitowy, sypki mineralny cień z dość dużymi srebrnymi drobinami. Raczej nie sprawdzi się na sucho ale nałożony wilgotnym pędzelkiem może okazać się hitem. To pełnowymiarowy produkt wart 12.95 euro.

Na koniec zostawiłam Eyelure Brow Stencils czyli cztery szablony do brwi. Pomysł zupełnie nietrafiony, nie będę po nie sięgać, zresztą szablony są trochę niewymiarowe. Wolałabym zobaczyć na ich miejscu coś innego. To pełnowymiarowy produkt, za który zapłacimy aż 6.49euro. 

Nie jest to złe pudełko ale nie ma też wielkiego wow. W środku znalazłam produkty o wartości ok.40 euro - na stronie fb Chic Treat Club znajdziemy osoby absolutnie zachwycone listopdpwym pudełkiem i te bardzo rozczarowane. A ja jestem gdzieś po środku. Byłybyście zadowolone z tego pudełka? 

24 komentarze:

  1. Bardzo ładny lakier , taki w moim stylu a co do paznokci są śliczne : *

    Chciałam zaprosić cię na mój nowy blog : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ Jeżeli mnie nie pamiętasz byłam stąd : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Te szablony to głupi pomysł. Ostatnio The Balm dołączyło je do swojej palety. Po co to i do czego?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym była zawiedziona, gdybym kupiła je za własne pieniądze. Podoba mi się tylko lakier, ewentualnie cień, reszta to nie moja bajka. Poza tym te szablony do brwi, haha, po co to komu.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię sztucznych paznokci :/ ale wyglądają bardzo fajnie ;) zdobienie w sam raz na andrzejki lub sylwester ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie byłby to kompletny niewypał i byłabym wściekła, bo nie skorzystałabym zupełnie z niczego.
    Hahaha, te szablony do brwi są tak absurdalne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie sie pudełko całe podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne produkty , ciekawa jestem szablonów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie produkty są takie średnie, tak jak napisałaś nie było wow;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie średnie pudełko. Samoopalaczy nie używam, szablony na brwi też nie dla mnie. W przyklejane paznokcie nie bawię się od chyba... podstawówki :D Ale już zdążyły mi zniszczyć paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie raczej nie bardzo :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie byłabym zadowolona z takiego pudełka, bo mało co mi przypadło do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier jest cudny, szablonów nie chcę. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie- jakos mnie nie przekonuje- ani szablony, ani lakier (mam jakis podobny), tymbardziej sztuczne paznokcie czy samopalacz. Ale jesli ktos uzywa tych wszytkich rzeczy to ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie średnie przezroczysty, ze te paznokcie takie nie w moim stylu : ( a szablonow w życiu bym nie użyła xd

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chyba nie byłabym zadowolona :P dlatego nie kupuję takich pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam zaległości już ponad 2 tygodnie więc doskonale Cię rozumiem . Postaram się to kiedyś nadrobić choć ciężko będzie. Te sztuczne paznokcie wyglądają bardzo ładnie ale nigdy w takich nie czułam się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  17. te paznokcie są bardzo ładne, ale ciekawe jak będą się prezentowały już przyklejone :)
    natomiast kompletnie nie rozumiem tych szablonów do brwi, nie wiem jak i po co z nich korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się kolor tego lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja byłabym na czele niezadowolonej grupy :D Żadnej rzeczy z tego pudełka nie używałabym z ochotą. Dlatego też nie inwestuję we wszelkiej maści boxy - wolę przeznaczyć te pieniążki na konkretny kosmetyk :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie by to pudełko raczej rozczarowało, chyba tylko cień by mi się spodobał ale nie w grafitowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...