środa, 23 lipca 2014

Urban Decay / Good Karma Optical Blurring Brush & All Nighter Makeup Setting Spray

Lubię polować na dobre okazje. Promocje, przeceny, karty lojalnościowe, you name it, I've got it all, chciałoby się rzec z angielska. Nic dziwnego, że kiedy w sklepie zobaczyłam zestaw Urban Decay Start Getting Naked za całe 6 euro radośnie pobiegłam z nim do kasy. W zestawie znalazłam miniaturowy pędzel Good Karma Optical Blurring Brush i 30ml All Nighter Makeup Setting Spray. Co prawda głównym bohaterem miał tam być podkład Naked ale ten już dostałam w grudniu i nie potrzebowałam nowego (o podkładzie pisałam nawet w zeszłym miesiącu). 




W recenzji podkładu wspomniałam, że używanie pędzla Good Karma nie przychodzi mi z łatwością. Jest mini mini ale kiedy uda mi się uchwycić go w odpowiedni sposób na twarzy daje nieziemski efekt. Nie skłamię mówiąc, że to efekt Photoshopa. Co prawda Buffung Brush z Real Techniques to prawie to samo ale wiemy, że prawie robi wielką różnicę. Jednak mimo mojej sympatii do pędzla UD nie pokuszę się o pełnowymiarową wersję. Po co? Skoro miniatura, prawidłowo używana, w pełni mi wystarcza. 


All Nighter Makeup Setting Spray to nic innego jak spray utwierdzający makijaż. Nie używam go często, tylko wtedy kiedy wiem, że będę miała ciężki dzień w pracy czy wybieram się na imprezę i potrzebuję nienagannego makijażu przez dłuższy okres czasu. I co? Działa, jak najbardziej! Ostatnio wytrzymał kilkugodzinne tańce do białego rana, powrót do domu w deszczu i ... sen. Z czystego lenistwa nie wykonałam demakijażu po powrocie do domu. Makijaż rano nadal był nieskazitelny, po kilkunastu godzinach. Sprayu używam zgodnie z instrukcją, rozpylam go na twarzy w kształcie litery X i T a do tego potrzebuję naprawdę niewielkiej ilości przez co spray pewnie starczy mi na dłuższy czas. 


Nie widziałam już nigdzie tego zestawu więc pewnie poszedł jak świeże bułeczki ale jeżeli uda Wam się go jeszcze gdzieś dostać za taką cenę warto po niego sięgnąć. 

16 komentarzy:

  1. Za mną chodzi juz długi czas bazacpod cienie UD ale ten spray tez bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dobrze że piszesz o tym sprayu utrwalającym, bo zastanawiałam się, czy dobry i czy by sobie nie kupic właśnie na jakieś takie specjalne okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! ae okazja moglas kupic 2 i rozdac na blogu ;)
    a tak serio to zazdroszcze zlapania okazji!!

    OdpowiedzUsuń
  5. no to mi narobilas ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna sprawa taki zestaw... az z ciekawosci sprawdze, czy nie ma w debenhams

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są takie zestawy i to jeszcze za niską cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio byłam w Deb i nie widziałam tego zestawu. Zaraz sprawdzę online. Za taką cenę nawet nie ma się co zastanawiać!

    OdpowiedzUsuń
  9. czemu w PL nie ma takich promocji? Kochałabym ten spray! zresztą cały zestaw cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki utrwalający spray z MAC i na specjalne okazje sie sprawdza. UD ma świetnie produkty więc pewnie i ten jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie utrwalałam makijażu żadnym sprayem, maluję się niecodziennie i delikatnie. nie mam talentu w tym kierunku niestety

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten utrwalacz, na imprezę czy ważniejsze wyjście jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna inwestycja :) Pędzelek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...