wtorek, 30 kwietnia 2013

Chcesz Aussie? A LUSH? To weź sobie :)

Chciałam Wam tylko przypomnieć o moim rozdaniu, które trwa do północy.  Wszystkie informacje możecie przeczytać tu:

                                                          KLIK, KLIK, KLIK

                                                                 

                     

                                                                                                                Miłego dnia!
                                                                                                                 
 

3 komentarze:

  1. moja zachłannośc kazała mi się zgłosić juz daaawno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie fajne nagrody, więc nie da sie przegapić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...