piątek, 2 listopada 2012

Na ratunek suchym dłoniom czyli bukiet daktyli w kremie do rąk od L'Occitane

Prawdziwa zima nie uraczyła mnie jeszcze swoją obecnością, mimo to, przenikliwe jesienne zimno dało się już we znaki moim dłoniom. Potrzebowałam czegoś co nawilży moje łapki. Z pomocą przyszło mi L'Occitane i ich jesienna limitowana edycja zainspirowana afrykańską tradycją wyplatania koszy i opowiadania baśni.



Dlatego opakowanie mojego kremu bardzo mnie urzekło- miękka tubka w kolorach kojarzących się z gorącą Afryką jest miłą kontrą do tych ciemnych jesiennych dni.

Skład :Aqua, Shea Butter (20%),Glycerin, Ceteryl Alkohol, Hydrogenated Coconut Acid, Glyceryl Stearate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Rosa Damascena Extract, Rosa Damascena Flower Oil, Rosmarinus Leaf Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Brassica Campestris Sterols, Cocos Nucifera Oil, Polysorbate 60, Ceteareth-33, Coco-Capryllate, PEG100, Sorbitan Isostearate, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum.


Krem z zawartością 20% masła Shea szybko się wchłania nie zostawiając tłustej powłoki na dłoniach, nie muszę uważać na tłuste odciski palców! A zapach? Dla mnie fenomenalny, przyjemnie słodki, napewno nie duszący.
W tubce jest 30 ml produktu a sam krem ważny jest do 12 miesięcy po otwarciu ale o to, że się przeterminuje nie muszę się martwić. Ten krem jest wydajny, wystarczy mała kropka żeby ręce były nawilżone ale jestem już uzależniona od smarowania nim rąk. 




Oprócz kremów do rąk wśród tej limitowane edycji są jeszcze kremy do ciała oraz balsamy do ust o zapachu kwiatu mango i płatków róż, czy testowałyście coś z tych nowości? 

                                                                                            post signature

11 komentarzy:

  1. Ja póki co nie zdradzę kremu do rąk z Johnson's. Również polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno będę szukała tańszego odpowiednika tego kremu więc rozejrzę się z tym z Johnsons :)

      Usuń
  2. Ja własnie szukam jakiegos kremu do dłoni na zime.
    Zapraszam do mnie http://panna-mewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ech, ja jakiś wieśniak jestem. Miałam już kilka kremów z l'occitane i każdy był tak samo słaby. Tylko zapachem się różniły. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś chyba pierwszą znaną mi osobą, której ich produkty nie przypadły do gustu

      Usuń
  4. naprawdę doby blog ;) na pewno będę zaglądać tu częściej ;D
    obserwujemy?
    zapraszam: http://kingssandqueens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest śliczny, ciężki do opisania ale ciekawy.

      Usuń
  6. Ile kosztuje taki krem? Od dawna mam na nie chęć.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...