czwartek, 28 czerwca 2012

Do widzenia Marc Jacobs! - perfumy


Marzyłam o perfumach Daisy a zostałam obdarowana Marc Jacobs (oryginalnie ;)) To zapach z 2001 roku, który jest opisywany jako wariacja na temat gardenii.
Nuty zapachowe: 
nuta głowy: tuberoza, bergamotka 
nuta serca: gardenia, jaśmin 
nuta bazy: imbir, cedr 

Nie od początku wiedziałam jak je 'ugryźć', nawet pisałam o nich opinie na KWC; że buteleczka bezpłciowa i prosta, że zapach jest za ciężki, momentami męski, przytłacza i dominuje. I tak Marc Jacobs odszedł w kąt.
Po kilku miesiącach nieśmiało ich użyłam, o dziwo tym razem się polubiliśmy. Metodą prób i błędów, odkryłam ich drugą osobowość. Tą, która budzi we mnie kobiecość, dzięki której czuję się atrakcyjna. I nadal za cholerę nie wiem skąd ta zmiana? Czy Marc Jacobs jest jak wino, im starsze tym lepsze czy mój nos dojrzał i wydoroślał do takich zapachów? 
Wyobraźcie więc sobie moje "O nieee!' kiedy wczoraj wydobyłam ostatnie kropli tych perfum. Mimo naszej relacji 'miłość-nienawiść' będę za nim tęskniła. Co nie znaczy, że zmieniłam zdanie co do buteleczki : nadal nie mogę zrozumieć dlaczego taki kobiecy zapach został zamknięty w tak lichym opakowaniu? 


post signature

7 komentarzy:

  1. Nuty są ciekawe. Ja lubię splashe Jacobsa.

    A co do perfum- często też pora roku ma wpływ na zapach, temperatura naszego ciała. To raczej nie perfumy się zmieniły, a Ty i otoczenie, dlatego całkiem inaczej się teraz rozwijają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Splashe się czaję ale nigdzie nie mogę dostać, a co do perfum masz rację, tylko ja lubię dorabiać sobie własne ideologie ;)

      Usuń
  2. Mi się jeszcze takie coś nie zdarzyło. Jak zapach mnie odrzucał to to już się nie zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam Daisy i jestem zakochana po uszy! obserwuję i zapraszam do mnie na martasrarta.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się kiedyś w jednym z zapachów Versace, a później nigdzie nie mogłam go znaleźć. Nie mam pojcia czy przez zmianę buteleczki, czy z innego powodu. a ten bardzo ładny jest :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło, że chcecie mnie czytać :)
Jeżeli podoba Ci się mój blog, zostań ze mna na dłużej i badź moim obserwatorem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...